BLIK

BLIK baner 870x150 blik

Co to jest BLIK?

BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Suchedniów EBO Mobile PRO.

Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Suchedniowie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Suchedniów EBO Mobile PRO

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Suchedniów EBO Mobile PRO wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
  • dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)

Jak aktywować BLIKA?

  1. Jeśli nie używasz jeszcze aplikacji mobilnej, pobierz aplikację BS Suchedniów EBO Mobile PRO ze sklepu Google Play lub App Store i dokonaj aktywacji z systemem EBO
  2. Na głównym ekranie aplikacji mobilnej wybierz „Więcej” aby wejść w Ustawienia
  3. Wybierz „Blik” i suwakiem włącz usługę
  4. Następnie zapoznaj się z Regulaminem, zaakceptuj go oraz wskaż rachunek, na którym ma działać BLIK
  5. Dodaj skrót BLIK na ekranie logowania
  6. Już możesz korzystać z BLIKA

W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Suchedniów EBO Mobile PRO oraz aktywacja usługi BLIK. Zapraszamy do obejrzenia filmu.

Obowiązujące limity BLIK

 Domyślne* Maksymalne**

Zakupy w sklepie
Dzienny:      1.000 zł
Miesięczny: 20.000 zł

Zakupy w Internecie
Dzienny: 1.000 zł
Miesięczny: 20.000 zł

Wypłaty z bankomatów
Dzienny: 1.000 zł
Miesięczny: 20.000 zł

 

Zakupy w sklepie
Dzienny: 10.000 zł
Miesięczny: 50.000 zł

Zakupy w Internecie
Dzienny: 10.000 zł
Miesięczny: 50.000 zł

Wypłaty z bankomatów
Dzienny: 10.000 zł
Miesięczny: 50.000 zł

 

* limity przypisane w momencie uruchomienia usługi BLIK

** maksymalne kwoty limitów do jakich Klient może zmienić samodzielnie. Dyspozycja zmiany limitu "w górę" jest weryfikowana i akceptowana przez pracownika Banku w dni robocze.

 

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Suchedniów EBO Mobile PRO
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  5. To już wszystko - zakupy opłacone

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
  2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
  3. Podaj kwotę transakcji
  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Suchedniów EBO Mobile PRO
  5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Suchedniów EBO Mobile PRO poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
  7. Wypłata dokonana

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

  1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
  2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Suchedniów EBO Mobile PRO
  3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
    • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Suchedniów EBO Mobile PRO
    • stosuj oprogramowanie antywirusowe
    • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    • aktualizuj przeglądarki internetowe
  4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Suchedniów EBO Mobile PRO i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Suchedniów EBO Mobile PRO. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem systemu EBO lub dzwoniąc na Infolinię Banku

 

Przydatne dokumenty: