Skip to main content
  • Nowość w naszym Banku - Przelew na telefon BLIK

    Nowość w naszym Banku - Przelew na telefon BLIK

    w aplikacji mobilnej EBO Mobile PRO!

    Bank Spółdzielczy w Suchedniowie informuje, że od dnia 04.12.2023r. będzie dostępna w naszej ofercie usługa Przelew na Numer Telefonu BLIK.

    Co to jest BLIK?

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Suchedniów EBO Mobile PRO.

    Kto może korzystać z BLIKA?

    Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

    • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Suchedniowie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
    • posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BS Suchedniów EBO Mobile PRO

    Dzięki usłudze BLIK możesz

    szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Suchedniów EBO Mobile PRO wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
    wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    dokonać przelewu na telefon

    Jak aktywować BLIKA?

    1. Jeśli nie używasz jeszcze aplikacji mobilnej, pobierz aplikację BS Suchedniów EBO Mobile PRO ze sklepu Google Play lub App Store i dokonaj aktywacji z systemem EBO
    2. Na głównym ekranie aplikacji mobilnej wybierz „Więcej” aby wejść w Ustawienia
    3. Wybierz „Blik” i suwakiem włącz usługę
    4. Następnie zapoznaj się z Regulaminem, zaakceptuj go oraz wskaż rachunek, na którym ma działać BLIK
    5. Dodaj skrót BLIK na ekranie logowania
    6. Już możesz korzystać z BLIKA

    W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Suchedniów EBO Mobile PRO oraz aktywacja usługi BLIK. Zapraszamy do obejrzenia filmu.

    Przydatne informacje

    Obowiązujące limity BLIK
     Domyślne* Maksymalne**

    Zakupy w sklepie
    Dzienny:      1.000 zł
    Miesięczny: 20.000 zł

    Zakupy w Internecie
    Dzienny: 1.000 zł
    Miesięczny: 20.000 zł

    Wypłaty z bankomatów
    Dzienny: 1.000 zł
    Miesięczny: 20.000 zł

    Przelew na telefon
    Jednorazowy: 1.000 zł
    Dzienny: 1.000 zł
    Miesięczny: 5.000 zł

    Zakupy w sklepie
    Dzienny: 10.000 zł
    Miesięczny: 50.000 zł

    Zakupy w Internecie
    Dzienny: 10.000 zł
    Miesięczny: 50.000 zł

    Wypłaty z bankomatów
    Dzienny: 10.000 zł
    Miesięczny: 50.000 zł

    Przelew na telefon
    Jednorazowy: 1.000 zł
    Dzienny: 1.000 zł
    Miesięczny: 10.000 zł

     

    * limity przypisane w momencie uruchomienia usługi BLIK

    ** maksymalne kwoty limitów do jakich Klient może zmienić samodzielnie. Dyspozycja zmiany limitu "w górę" jest weryfikowana i akceptowana przez pracownika Banku w dni robocze.

    BLIK – płać i wypłacaj wygodnie

    Przelew na Numer Telefonu BLIK:

    W aplikacji mobilnej BS Suchedniów EBO Mobile PRO możesz szybko i bezpiecznie zrobić przelew bez znajomości numeru konta. Wystarczy najnowsza wersja aplikacji banku oraz numer telefonu zarejestrowany w systemie BLIK.

    Przelewy na Numer Telefonu BLIK są:

    • szybkie – przelejesz natychmiastowo gotówkę bez wpisywania nr konta i danych przelewu,
    • bezpieczne – z BLIKIEM kontrolujesz każdy etap płatności,
    • wygodne – przekazujesz gotówkę na numer telefonu z aplikacji banku.

    Jak aktywować i wykonać Przelew na Numer Telefonu BLIK?

    Aby aktywować i wykonać Przelew na Numer Telefonu BLIK należy zalogować się do aplikacji mobilnej BS Suchedniów EBO Mobile PRO i postępować zgodnie z Instrukcją

    Płatności w sklepach lub w Internecie:

    1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Suchedniów EBO Mobile PRO
    3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    5. To już wszystko - zakupy opłacone

    Wypłata gotówki z bankomatu*:

    1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    2. Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    3. Podaj kwotę transakcji
    4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Suchedniów EBO Mobile PRO
    5. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    6. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Suchedniów EBO Mobile PRO poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    7. Wypłata dokonana

    *Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

    1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BS Suchedniów EBO Mobile PRO
    3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Suchedniów EBO Mobile PRO
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe
    4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Suchedniów EBO Mobile PRO i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Suchedniów EBO Mobile PRO. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem systemu EBO lub dzwoniąc na Infolinię Banku

    Centrala

    ul. Mickiewicza 8
    26-130 Suchedniów

    tel.: (41) 25-43-021, (41) 25-43-148

    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


    Oddział w Suchedniowie

    ul. Mickiewicza 8
    26-130 Suchedniów

    tel.: (41) 25-43-021, (41) 25-43-148

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:10 do 17:00

    Oddział w Skarżysku-Kamiennej

    ul. Krasińskiego 35
    26-110 Skarżysko Kamienna

    tel.: (41) 25-24-613, (41) 25-24-638

    Bank czynny:
    poniedziałek – piątek
    od 8:10 do 17:00

    POK w Bliżynie

    ul. Kościuszki 88A
    26-120 Bliżyn

    tel. (41) 25-41-667

    Bank czynny:
    poniedziałek 9.10 - 16.45
    wtorek - piątek 8.10 - 15.45

    Oddział w Łącznej

    ul. Kamionki 60
    26-140 Łączna

    tel: (41) 25-48-260

    Godziny otwarcia:
    poniedziałek 9.10 - 16.45
    wtorek - piątek 8.10 - 15.45

    Znajdziesz nas też tutaj
    Bank Spółdzielczy w Suchedniowie z siedzibą w Suchedniowie przy ul. Mickiewicza 8, 26-130 Suchedniów, wpisany przez Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000120258, NIP 663-11-31-631, REGON 000497710