W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:
telefonicznie w Contact Center Banku (tel.:+48 86 215 50 50 lub 22 539 50 50),
telefonicznie w dowolnym centrum VISA,
osobiście lub telefonicznie w placówce Banku, która wydała kartę,
osobiście w innym banku uczestniczącym w systemie VISA.
W przypadku telefonicznego zgłoszenia należy w ciągu 7 dni kalendarzowych złożyć pisemne potwierdzenie tej operacji w placówce Banku, która wydała kartę.
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.
Skontaktuj się z nami.
Centrala
ul. Mickiewicza 8 26-130 Suchedniów
tel.: (41) 25-43-021, (41) 25-43-148
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.